Иначе спретната фирмичка Кейбълтел, която е един от големите играчи на пазара се оказва поредният Андрешко на пазара.
Ден Първи
В 7:30 вечерта ми спира нета. Въртя на телефона на поддръжката 0700 11 0 11, която е 24 часа. Очевидно шефовете са си тръгнали след 5 часа и support-а раздава яко игри в мрежа и не ебава да вдига телефона. Усилията да се свържа с тях ми струват 3-4 набутвания, докато слушам малоумната асансьорна музика, докато чакам някой свободен оператор да приеме така важното за Кейбълтел обаждане.
Ден Втори
Сутринта най-накрая се свързвам с оператор.
- Добро утро!
- Добро утро, с какво мога да Ви помогна?
- А бе, пич, вие вечерно време нещо там ... работите ли? Телефони вдигате ли?
- Ами господине, аз не съм бил снощи на смяна, не мога да отговарям за колегите си.
- Добре ... Нямам интернет от снощи, от около 7:30 вечерта.
- Дайте ми адрес!
Казвам адреса.
- Повредата е при нас, ще я отстраним до около час.
След 2 часа
- Добър ден, оператор ..., с какво мога да съм ви полезна?
- Ами да ми пуснете нета, например, или да ми се обадите и да ми обясните защо нямам нет. Говорих с ваш колега преди 2 часа, повредата е била при вас, ама не я отстранихте.
- Дайте ми адрес!
Казвам адреса.
- ...Ами то повредата е при вас, господине, не виждам модема!
- Е как не го виждаш, как до снощи сте го виждали и имах нет, а сега изведнъж не го виждате ей така, от само себе си?
- Защо да го сменям с ваш, след като този модем го имам от 7 години, с какви ли не фирми съм работил, и с вашата включително и досега е имало съвместимост на модема?
- Ами не зная как сте работил до сега, но трябва да го смените.
- Защо, какво сте направили, че модемът и мрежата ви вече да се несъвместими.
- Ми сигурно колегите са правили профилактика, но вече не става вашият модем.
- Къде трябва да отида, за да си заявя модем?
- На касата, където плащате.
Отивам на касата. Касиерката, като всяка касиерка, неосъществена холивудска звезда, работи бавно, тържествено, все едно ти извършва велика услуга, като ти прибира я парите, я молбата модем.
- Добър ден!
- Добър ден!
- Първо, да си платя таксата за Април, и второ - какво сте направили, та моят модем да не е съвместим с вашата мрежа?
- Ами не знам, обадете се да ви пратят техник.
- На кой телефон? - дава ми телефон. Набирам и попадам на някаква женица, дето вятър я вее на бяла кобила за моя проблем, ама тя най-много го отнесе.
- Добър ден, нямам интернет от снощи от 7:30. Не само че никой не си направи труда да ми се обади и да ми обясни защо нямам нет; не само че касиерката ви тук не знае, ами и от поддръжката ви първо ми казват, че проблемът е при тях, а след 2 часа - че е при мен, и че трябва да си сменя модема!
- Ами ние сме правили профилактика преди два дни във вашия квартал и в още два квартала.
Ден трети
- Защо?
- А, ако искате да ви дам телефона на г-н ... - каза някакво гръцко име - да му се обадите - той е Мениджър клиенти за вашия район?
Ден ХХХ-ти
Карам колело, прибирам се от работа и телефона ми звъни. Тъй като очаквам интервю за работа, отбивам и вдигам.
- Добър ден, обаждам ви се от Кейбълтел, казвам се ...Имам едно предложение за вас - тъй като имате неплатена такса за м. Май, ако я платите в следващите 48 часа, ще ви увеличим скоростта на интернет трафика с 4.00 МБ!„
- Госпожице, а можете ли да ми кажете колко ми е скоростта в момента?
- Ми ... не, нямам тази възможност.
- А знаете ли, че от 20 дни съм абонат на НЕТ 1?
- О, не знаех, извинявайте.
- Е как не знаете, вие във вашите отдели там не си ли говорите?
Писмо в пощенската кутия. Дължа им такса и за м. Юни. После и за Юли. И за Август. През Август отивам в офиса им до Токуда и искам среща с г-н Миланов, "ръководител на отдела за борба с клиентите" по моите думи. Рецепционистката, някакво миловидно селско девойче, ме баламосва по най-тъпия начин - няма го, в отпуск е.
- Добре, заместника му тогава. Или някой от отдела, все едно.
- Ами само той е; няма заместници...
- Госпожице, след като е ръководител отдел, значи има отдел, значи има и подчинени.
- Ами не, няма ... съжалявам. Ще му предам да ви се обади.
В същото време една жена, стояща на рецепцията се намесва:
- За какво ви е господин Миланов?
- А Вие каква сте тук?
- Ами аз работя тук.
- Тя и чистачката ви работи тук, значи ли че и на нея трябва да се обяснявам?
- Ами аз се занимавам точно с клиенти, КЗК ...
- Идеално, хайде да се качим в офиса ви, ще ви обясня за какво ми трябва Миланов.
- А, не ...
Рецепционистката си записва моят телефон с обещанието, че щом г-н Миланов се върне от отпуск, веднага ще ми се обади! И и правя услуга, като и казвам:
- Вижте, ето ви входящият номер на молбата ми. Проверете какво се крие зад нея и престанете да ми пращате писма да ви платя. Все едно, няма да ви плащам за услуга, която не ползвам, нещо повече - ще ви осъдя за тормоз. Лошото е, че парите, които ще търся, няма да ми покрият разноските по делото.
Рецепционистката мига и кима с разбиране...
Ден ХХХХХХ-ти.
Ново писмо. Един e-mail, пълен с псувни. Край на историята.Това е фирма, която се интересува единствено от това, да ви прибере парите и нищо повече. Няма грижа за клиента, няма някаква предварителна заинтересованост. Обикновено поддръжката на тел. 0700 11 0 11 след 5 ч. е пълна нула, въпреки обявеното дежурство до 10 ч. Да ти се обади техник след като си съобщил за проблем - това е шестица от тотото. Да дойде техник, защото имаш проблем - абсурд, те са заети, ще дойдат след няколко дни. Да ти се обадят, за да ти се извинят за причинено неудобство по тяхна вина - ооооооо, я стига глезотии. Да поискаш обяснение защо, след като си платил за услуга, не я получаваш - ама моля ви се, губите и вашето, и нашето време!
Тези хорица още не са разбрали, че фирми - доставчици на интернет и кабелна ТВ - БОЛ!!!
Няма коментари:
Публикуване на коментар
За Бога, братя, коментирайте!