11 юни 2024

Гръцко джамбуре

 За пръв път съм в компания, в която честно казано, вегетирам - не съм на мениджърска позиция, занимавам се с неща, с които би трябвало да се занимавам преди 20 години, но пък ми е спокойно, удобно и донякъде (засега) финансово изгодно. 

Та чорбаджиите решиха по случай втория рожден ден на фирмата да ни направят team building. Не къде да е, а в Гърция. И то някакъв баровски хотел на един от ръкавите на Халкидики. Имаше години, имаше други фирми, правеха се team building-и за чудо и приказ, но времената се менят.

В общи линии голям кеф беше, тишина и спокойствие за 2 дни. Колегите се опитаха да организират някакви игри и състезания за нас, ама аз си ги бях организирал още от София - носих си табла, карти и ракия. За мое огромно съжаление мога да кажа, че това, което идва отдолу е слаба работа - табла не играят, белот също и с ракията също са зле. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!