23 юни 2010

Галфон

Резултат с изображение за явор колевОт доста време не бях употребявал думата галфон, но днес имам повод.
Ето го:
Ей този е Най-умния сред умните, Най-печения сред печените, Най - Бойко след Бойко и Цецо.
Той ни защитава и ни осигурява спокойния сън.
Той ни спаси от гибел, затваряйки Моята библиотека - този гаден сайт, пълен с преведени на български език книги, където без да пращаш смс на стойност 2.40 лв и без да кликаш на разни банери можеше свободно да свалиш книга, да я прочееш или да си я разпечаташ дори. Виртуална библиотека.
Докато Гугъл качва милиони книги безплатно, за да могат хората да четат, това милиционерче затваря он-лайн библиотеките. Прави го шумно, показно, непохватно като слон в стъкларски магазин.
В Дарикнюз дори пуснаха и клипче от пресцентъра на МВР.
Ей, галфон!
Не съм съгласен от моите данъци да ти плащат заплатата - очевидно не я заслужваш. Твоите действия ме ощетяват - мен, емигранта, гурбетчията - този, който не може да си позволи лукса да си напазарува некачествените печатни издания на книгите, които го интересуват по простата причина, че 15-20 лв са много за книга, която се разпада след 2 часа прелистване и че все пак книгите заемат място и тежат.
Не съм съгласен да ми ходиш на работа с бялата ризка, дънките и слънчевите очила - това може и на плажа. Утре и с бял панталон и чехли ще се изтипосаш. Или си полицай, или си дюнерджия на Златните.
Ей, галфон!
И 20 хартийки да лепнеш на стената, същия тъпак ще си останеш. Дипломата не прави човека, книгите го правят.
Галфонче - тия шестимата не са "организирана престъпна група" и не са "нанесли милиони левове щети на държавата", както се казва в съобщението на пресцентъра на МВР. По простата причина, че това е библиотека - виртуална, но библиотека. От библиотеките авторите не получават никакви права. А за твърдението, че са организирана престъпна група такова дело магат да ти спретнат, и такова обезщетение да си извоюват от съда в Страсбург ... Ти ли ще го плащаш, а?
Евалата на момчетата, че са възстановили сайта, но под друго име - http://chitanka.gdbop.com/ - и чувство за хумор имат.
И въобще, някой следи ли те ти за какво вземаш заплата? Да ми ходиш облечен като турист и да ми вредиш ли? Или да го раздаваш нещо малко лежерно, като бат` Бойко, ама по-леко.
Няма вицове за милиционери - всичко е истина!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!