25 октомври 2011

Кой?

Аз съм на 34 години, семеен, с висше образование. Не гласувам за Бойко Борисов.
Жена ми е по-малка от мен, с висше образование и завършена преди това Класическа гимназия. Не гласува за Бойко Борисов. 
Л. е на годините на жена ми. Двете се познават от Класическата гимназия, съученички са. После заедно са били студентки по право. Днес често се срещат служебно. Л. никога не е гласувала за Бойко Борисов.
Съпругът на Л. е на моите години. И той, като жена си и като моята е юрист. Работил е в доста престижна българска адвокатска кантора, има и специализация в САЩ. Никога не е гласувал, няма и да гласува за Борисов.
Д. е една година по-малък от мен, съученик на жена ми. След Класическата гимназия и университета днес работи във областта на дипломацията. Не е и няма да гласува за Борисов.
Д. е на 39 години, мой приятел от много отдава, а от 2007 година е мой кум. Икономист. Никога не е е гласувал за Бойко Борисов, а в последно време има всички основания да продължава да не гласува за него заради промените в закона за ВЕИ, от които той е пряко пострадал. Все пак не е Цветелина Бориславова.
Г. е неговата съпруга, моята кума. И тя е икономистка. И тя не е и няма да гласува за Борисов.
Б. е мой приятел от университета. Днес работи като програмист. Всъщност, той е единственият колега, с когото поддържам редовни контакти. Семеен. За него дори се съмнявам дали въобще си прави труда да гласува, но поне до колкото го познавам, Борисов е последният, за когото ще гласува. Неговата майка е учителка и също недолюбва Борисов.
Моите родители, които цял живот са изграждали и творили с двете си ръце, които никога не са откраднали, излъгали, разрушили или нагрубили и които са пример за мен във всичко в живота ми; които са ме научили и оформили като човек - те никога не биха гласували за Борисов.
Тогава кой гласува за тоя? 
И. е на 55 години. Роден е в областен град. Със средно образование. Достигнал е някакво средно ръководно ниво във фирмата, в която работя и аз. Той харесва Борисов и мрази комунистите.
К. е на 59 години. Роден е в областен град. Със средно образование. Има незаменима професия, разбира си от работата. Той също харесва Борисов и дваж повече мрази комунистите. 
Е. е моя бивша колежка от преди 3 години. От провинциален град е. С висше образование, проектант. Напусна със скандал, а после се върна по терлички. Нямаше човек във фирмата, с когото да не се беше скарала. Носеха се слухове, че е замеряла прекия си ръководител с каквото и падне под ръка. Тя първо мрази комунистите, а после гласува за Борисов.
Странно нещо е социологията...

2 коментара:

  1. За кого НЕ гласувате разбрах. Но не разбрах ЗА кого гласувате.
    Добавете към профила на гласуващите за ББ и мен..
    Преподавател съм по старогръцки и латински езици. Ползвам още 4 западни. Занимавам се с обществени науки. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако се поровите малко по-назад в блога ми, ще разберете и ЗА кого съм гласувал. И дали в последствие съм бил доволен от това или не.
      Този пост, както виждате, съм го писал преди година и половина, не помня конкретния повод, но пак беше някакво самохвално изхвърляне на Тъпанаря от Банкя.
      Колкото до това, че сте преподавател по старогръцки и латински и ползвате още 4 западни езика, но гласувате за ББ - всяко стадо си има и мърша. А да ви питам, преди да изгрее на небосклона звездата на тоя милиционер, за кого гласувахте? За кого пуснахте бюлетина през 1990-а, 1991-а, 1994,-а, 1997-а, 2001-а, 2005-а? Да не се получи накрая, че от ревностен седесар през 90-те след това на всички избори сте гласувал за отделна партия, но и на вас са ви виновни комунистите?

      Изтриване

За Бога, братя, коментирайте!