01 февруари 2013

Петък следобед

Ако една жена те попита "Обичаш ли ме?", помнете, че утвърдителният отговор си има цена ...
**********
Родителите се вълнуват, че момченцето им е с малък пенис. Завели го на доктор, той го прегледал и казал:
- Вижте, има проверено средство от народната медицина - всяка сутрин го хранете с мекици със сирене.
На следваща сутрин момченцето отива в кухнята да закусва и майка му му подава цяла тенджера с мекици.
- Това всичкото за мен ли е? - попитало детето.
- Не, изяж няколко - останалото е за тате ...
**********
Точната мадама оставя за вечеря не заради вечерята, а заради сутрешното кафе.

6 коментара:

  1. Страхотни! Спасиха катастрофалното начало на деня ми:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Еееее, какви са тия катастрофически начала на деня? Не бива така. Ето един и от мен
    "Аз моята ласкаво я наричам зайче мое, рибке моя, пиленце мое.. А тя като разпери уши, опули очи и с клюн ме кълве ...". :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха и твоят е много добър! А иначе една петъчна сутрин може лесно да се превърне в катастрофа, ако слезеш по стълбите на кълбо :))

      Изтриване
    2. Прищявка на петъчните богове или просто пословична руса глупост...

      Изтриване

За Бога, братя, коментирайте!