25 февруари 2013

Да нарушиш паузата

Истинска история, някъде в Русия:


Седим в петък вечер със съседа у нас и мислим какво да правим през уикенда. Жените ни също са приятелки и отидоха на вилата, като не ни оставиха пари дори и за бира. И изведнъж ми звъни телефона: приятел от казармата, служихме заедно. След това не сме се виждали, може би има 20 години. Как ме е намерил в непознатия град си остава загадка. Но работата не е в това.
Както и да е, какво сме си говорили по телефона не е важно, важното е че след около час беше у нас. А във връзка с това, че той сега е преуспяващ бизнесмен водката се лееше като река. На другия ден, събота, още не изтрезнели, и вече ни тегли да вършим подвизи. И моят приятел, с лека ръка поръча 3 проститутки след кратка консултация с рекламния вестник на града.
Ние отначало се развълнувахме, но като се сетихме, че жените ще се приберат чак утре вечерта, решихме да му отпуснем края. След около час след поръчката на вратата се позвъни. Ние и тримата, удивени от тази оперативност, се втурваме към вратата. Но гостът ми в последния момент завива към тоалетната. С радостен възглас "А ето ги и момичетата!" отварям вратата и онемявам - на прага стоят жена ми и жената на съседа. Жените ни също онемяват, тъй като никой не ги е наричал "момичета" поне от 10 години. А "момчетата", моментално изтрезнели, прехвърлят наум  варианти какво да правят по-нататък. 
Тишината се наруши от госта ми, който излезе в този момент от тоалетната. Пипайки се по чатала, той внимателно огледа новодошлите, и без да знае кои са те всъщност, се възмути:
- И това ми било проститутки?! С тия конски муцуни! И защо са две, нали поръчахме три!?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!