09 юли 2020

Каренин и Каскета

... това не е Зимния дворец, вътре не е Каренин ...

В Зимния дворец през Октомври 1917 се е намирал Александър Керенски, адвокат, глава на Временното правителство на Русия. Това Каскетът очевидно няма как да го знае. От неговото изявление разбираме две неща: първо, не е в час с историята. Второ, много е далече и от литературата. Нормално, човекът все пак е завършил прочутата Магнаурска школа на Симеоновския баир, там на такива подробности като литература и история отдавна не отдават значение. Там е важно да ти стяга фуражката, да можеш да маршируваш, къде да ти търсят четене, еле па на история?
Този илитерат, този абсолютен тъпак в момента го раздава "Шерифът на народа". Той гони лошите олигарси, които са крали толкова години от джеба на българина. 
Аз дотук за половин година не видях един лев да ми е върнал. Нито на мен, нито на роднините ми. Напротив, виждам как се крадат бизнеси с помощта на прокуратурата. Виждам как се повдигат абсурдни обвинения, а за обвинените в удобните медии, собственост на "правилните" олигарси въпросните обвинени се наричат "Обвиненият в едиколкоси престъпления бизнесмен" - само дето за убийството на Кенеди не сме обвинили някого, но като го гледам Каскета, въпрос на време е.
Ми не е ли време да се запитаме такива тъпаци ли трябва да са начело на държавата?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!