07 юли 2010

Слънце Лъчезарно родината огря


Всъщност, коментарът ми има предистория - три дни не бях ползвал интернет и на практика бях откъснат от събитията в България. По руските телевизии новина за нас ще изтече само ако решим да им обявим война или нещо подобно, а литовски още не говоря.
Тази сутрин, отваряйки новинарските сайтове, останах изумен от прочетеното - Лъчезар Иванов си бил позволил да звъни на репортерка от Нова ТВ и "съвсем приятелски" да я помоли да спре репортаж, в който се цитира името на негов приближен митничар (чиято съпруга била съветник към комисията по здравеопазване към Народното събрание, чийто председател бил д-р Иванов).
1. Това "съвсем приятелско" позвъняване въобще не кореспондира с липсата на натиск върху медиите, както стана ясно от едно открито писмо на министър - пожарникарят до главните им редактори.
2. На Лъчко съвсем не му е за пръв път да се забърква в каши - то не беше побой и тормоз над съпругата и дъщерята, то не беше командировка за чужда сметка до САЩ...
На това по цял свят му се вика оказване на влияние, натиск, корупция. И е доста странно защо Иванов е избрал да бъде Матросов на митничарската амбразура, когато темата на репортажа е повече от болна за българското общество - как правителствени служители с по 5-600 лв заплати живеят в палати от по 1 500 кв.м? И как точно те всеки път имат такива щедри приятели, даващи им джипове за по 100 000 лв "да ги карат". ("Абе дойде оня ден при мен един мой приятел, вика ми - виж, абе имам там един Туарег, що го не вземеш да го покараш малко, стига си се мъчил с тая Лада, не ръждяса ли вече? Аз съм ларж бе, карай там, само го пази, да го не чукнеш, че резервните части са скъпи.").
Аз се питам в случая - този митничар не е ли бил спонсор на г-н Иванов и съответно, ПП ГЕРБ по време на изборите? А след това е дръпнал Лъчко настрана и му е рекъл - "Виж сега, аз преди време ти дадох едни пари за едно нещо. Сега: 1. Назначаваш жената за съветник в комисията ти. 2. Виж там да ме уредиш нещо, я шеф на митницата, я поне началник смяна, че тия избори ми излезнаха нещо скъпи."
И се чудя, четейки свързаното с новината интервю на ген. Ваньо Танов - това ли е работата на народният представител и на заместник - председателят на Народното събрание - да ходатайства за назначаването на митничари?
Лъчко, Лъчко, Лъчко ... да си чел "Службогонци"? А "Големанов"? Чел ли си ги? Ами те са комедии бе, Лъчко, сатира. Пак не си разбрал - така НЕ трябва, а не така трябва!
Прави са хората, като коментират, че си поредната "Румяна Желева" в кратката история на ПП ГЕРБ. Не се отчайвай - ти все пак оставаш народен представител - пак ще можеш да звъниш на воля и да ходатайстваш за назначения. Да не забравяме за клетвата, която всеки един народен представител полага в първия ден - да работят за народното благо. Ето, този митничар, той също е част от народа. За неговото благо работиш! Дори навремето, като начинащ гинеколог си го лекувал, разбрах (май така си казал по телевизията, или пак сме грешно разбрали).
Все пак е важното да запазиш мъжкото си достойнство, а то у теб май съвсем липсва след скандалите с жена ти и дъщеря ти преди време. Иначе би подал оставка и като народен представител, нали сам смяташ, че това е "доблестно поведение".
Май и разбирането ти за доблест е в категорията на разбирането ти за "народното благо" - категорията "Грешни".

3 коментара:

  1. "Пак не си разбрал - така НЕ трябва, а не така трябва!"

    Ха, ха, той е от онези, устроените така, щото никога да не разберат горната разлика.

    ОтговорИзтриване
  2. А, така е разбрал, щото така му изнася, не че не знае за какво става въпрос.
    Само че ми писна ей такива да ме управляват за мое добро

    ОтговорИзтриване
  3. аман от ренегати,половината от ГЕРБ са такива,борят се само за власт и пари..........

    ОтговорИзтриване

За Бога, братя, коментирайте!