14 януари 2011

Пиши и да си ходим


Двама българи отиват в Египет. Разбира се влизат и в Хеопсовата пирамида. В нея обаче е адски задух и колкото по-навътре влизат толкова по-задушно става… Накрая единия вече не издържа и вика на другия:
- Не мога повече, много задушно тука, аре пиши КУР и да излизаме
!
Това е виц, разбира се. Само че понякога се сблъсквам с негови производни и в живота. Ето например снимката вляво - правена е на КПП Хоргош, на влизане в от Сърбия в Унгария. Предварително се извинявам за лошото качество - нещо не мога да му свикна на моя фотоапарат.
Личим си навсякъде, нали? Половин Европа минава от тук, обаче само нашето ЦСКА е на тоалетната. Няма Бешикташ, няма Галатасарай, няма Цървена звезда или Партизан. Само ЦСКА. Да се знае. 
А ето и още една снимка, правена на същата граница - просто ми хареса как изглежда дървото и го снимах. 




4 коментара:

  1. Нищо няма да напиша! Тук ще стоиш и ще чакаш да ти подхвърля саламче :))))))))))))))))))!

    ОтговорИзтриване
  2. Ние саламче не ядем! Обичаме луканчица и суджуче

    ОтговорИзтриване
  3. Ами като чак толкова са ти харесали дръвчетата, да им беше издълбал едно"Аз бях тук" с ножче, бе! ;-)

    ОтговорИзтриване
  4. Бе то на граница е забранено да се снима, аз и по дърветата да пиша, ай сега! Не ми се спеше в някое гранично РПУ

    ОтговорИзтриване

За Бога, братя, коментирайте!