24 юли 2017

Аз съм част от това

Малко са нещата от професионална гледна точка, с които се гордея. Не че ги няма, но това, с което съм се занимавал през годините ми се е струвало рутинно - ако не съм аз, ще е някой друг, не върша някаква кой знае колко уникална работа. Дори и втория си блог го създадох не защото участвах в някаква уникална разработка, всеки може да е ОТК на такъв обект, а по-скоро защото беше най-голямото нещо, с което се бях занимавал досега, а и работех с най-големите фирми от Франция и Германия в областта на енергетиката и производството на оборудване за енергийни мощности.
Бил съм и част от екипа, който изгради сероочистващата инсталация на ТЕЦ Марица-Изток 1, бил съм част от екипа, който произведе  сероочистваща инсталация за една ТЕЦ в Уелс, оборудване за ЛУК Ойл, за МДК - Златица, за златната мина в Челопеч - абе като цяло това ми е трудовата биография, все железарски истории - интересни като цяло, но не бих казал, че е имало нещо уникално.
Епизодът от кариерата си, в който бях част от екипа на ПСОВ Враца пък въобще не го споменавам, нито имаше нещо интересно, нито има нещо, с което да се гордее човек - то беше едно губене на време и вегетиране.
За сметка на това в настоящата фирма наистина създаваме уникален за България продукт - няма друга фирма у нас, която да работи в тази област. Не само за технологията, която използваме и създаваме, аз съм доволен, че съм част от фирма с машиностроителен профил, не е като монтажно-строителните Химремонтстрой или Водстрой. Вярно, не сме като китайците, не сме и като западноевропейските си конкуренти, но въпреки това успяваме да оцелеем и да си държим пазарния дял.
Та, ето това, което виждате на видеото, тази технология за запояване - аз съм част от това! Тук вече имам повод да се гордея!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!