23 юни 2011

Колко е просто

По-надолу съм пуснал едно клипче, което открих случайно в интернет. И което ме накара да се замисля колко малко всъщност познаваме тези, с които бяхме половин век в един отбор. И как в това кратко клипче е показано достатъчно, за да не считат украинците за южни руснаци (малоруси, както още им казват в Русия) или още по-обидното "хохлы".
Криза е навсякъде в Източна Европа от 1989 г. насам. Няма го СССР да ни изкупува боклуците. Няма го СССР да ни доставя нефт без пари. Само че прибалтийските републики, Полша, Чехия, Словакия, Унгария и Словения (аз бих поставил и Хърватия) се заеха сериозно да си строят държавите наново. Въпреки скандалите, въпреки корупцията, въпреки връзките с бившите служби. Украйна се бори по друга писта, те някаква форма на държава имат от 1917 г. насам, но с малки изключения в първите месеци след Революцията, винаги е била "проформа", въпреки отделното място в ООН.
И ние можеше да сме заедно с чехи, поляци, унгарци, но ... поглеждаме от втория ред.
А едно такова клипче би могло малко да ни вдигне самочувствието. 
Аз съм украинец, а ти?
Колко е просто понякога!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!