03 юли 2011

Вицове


Мутра влиза в публичен дом и поръчва на рецепцията:
- Най-яката ви проститутка и най-луксозната стая!
- Съжалявам, но всичките ни проститутки са заети, стаи също нямаме - само един килер.
- Е - казала мутрата - ама на мен много ми се е*е!
- Знаете ли, имаме момчета, ако искате, ако много ви е мерак ... - предложила рецепсионистката.
- Бе то ... то от веднъж педерас не се става, пък трябва всичко да се пробва - давай!
Звъннали, след малко се появил един висок, строен, добре сложен младеж в костюм и казал:
- Здравейте, аз съм Генади - елате с мен, ще идем у нас и там ще се отпуснем.
Излезли от дома и се качили в чисто нов лъскав Туарег. По пътя Генади извадил последен модел смартфон и през цялото време водил бизнес-разговори. Пристигнали до някаква луксозна вила, а там - алеи, водоскоци, шадраванчета, охрана, камери, стъклени стени, италиански теракот, кожени мебели от Париж и т.н.
- Заповядайте, седнете, сипете си нещо от барчето; ако пушите, запалете си - а аз ще взема един душ и идвам - казал Генади.
Мутрата отворила барчето - вътре усикита, водки, коняци, ром, бърбън, мартинита - от едната страна, от другата - десетина вида кубински пури. Мутрата не издържала, вдигнала телефона и се обадила в публичния дом:
- Извинете, а Генади в течение ли е кой кого ще е*е?
********************************************************
Харесвам, когато жената поема инициативата в свои ръце, но повече ми харесва, когато я поеме в уста!
*********************************************************
Лети самолет, пълен с туристи. Стюардесата съобщава по уредбата: "Уважаеми пътници, след малко ще кацнем в столицата на Непал Катманду. От агенцията ме помолиха да ви предупредя, че 40% от местното население са болни от туберкулоза, а 60% от СПИН". Току що събудил се мъж пита съседа си:
- А бе, к`во каза тая?
- Можем да чукаме само тия, които кашлят.
**********************************************
- Госпожице, разберете ме правилно, не предлагам на всяка!
- Господине, не го приемайте лично, но и аз не отказвам на всеки!
******************************************
Седим в компания, пием бира и си говорим. Неусетно стигаме до темата за секса и до техниката "дълбоко гърло" - една от жените в компанията дори показва как се прави с бутилка от бира. В един момент друга колежка пита:
- А ако е малък и не стига до края на гърлото?
***********************************************
Малко момченце е с родителите си в зоопарка. При клетката на слона се е събрала огромна тълпа, като отишли да видят - на слона оная му работа станала.
- Мамо, мамо, какво е това под слона?
- Ми ... нищо, мамо, нищо.
Бащата се обажда отзад:
- То за майка ти и това е нищо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!