22 май 2014

Wet Wet Wet - Morning

Ует ует ует не са ми от най-любимата група, доста сладникаво ми звучат, но от албума им от 1995 г Picture this извадиха 2-3 читави песни - тази е една от тях. Клипът също е много оригинален, но все пак е правен във времената на цифровите технологии. 
И друг път съм казвал, хубави години бяха 90-те - музиката беше в пъти по-хубава и по-нормална и дори такива ванилии като Марти Пелоу и компания се приемаха добре. Още не се бяха появили бой- и гърл-групите, още ги нямаше разните му пеещи танцьори (или танцуващи певци) като Дженифър Лопез, а най-хубавото беше, че Унисон рекордс бълваше пиратски касетки (тогава още бяхме на касети) на килограм. Не че беше проблем да си свалиш песен от нета, ма все пак друго си е да дадеш 50 лв (1 германска марка) за "оригинална" касетка с "чаршаф" и да се гъзарееш на някой купон с нея.
Конкретно на тази песен доста ръце (и не само) съм пускал.
Приятно слушане!

1 коментар:

  1. И аз не съм им фен по принцип, но това парче ми е любимо, та понеделнишки един поздрав с него

    https://www.youtube.com/watch?v=h3gEkwhdXUE

    ОтговорИзтриване

За Бога, братя, коментирайте!