24 юни 2016

Петък следобед

Честният мъж гледа жената в очите и казва: "Харесват ми циците ти!".
Мъдрият гледа жената в циците и казва: "Харесват им очите ти!".
******************
Не можеш да разбереш жените: могат да не правят секс с мъжа си със седмици, но са готови да убият всяка, която се опита да направи това.
*****************
Когато мъжът шепне на жената, че тя е най-красивата, ласкавата и умната то той го казва не толкова на нея, колкото си внушава на себе си.
*****************
Късно вечерта, мъжът и жената са си легнали в кревата, жената заспива и в просъница чува:
- Скъпа, хайде да правим секс!
Жената сънено отговаря:
- Нннеееее, уморена съм, спи ми се, главата ме боли, всеки момент ще ми дойде ...
- Спи, спи, аз говоря по телефона.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!