10 юни 2017

Ежегодна сбирка на любителите на пилешкото с хормони

Днес за пореден път ще се проведе ежегодната сбирка на любителите на пилешко с хормони у нас.
Вече им изгубих спатиите за какво точно протестират и къде точно ги стяга чепика, но за какви нарушени права въобще ще говорим, след като можеш да се разхождаш в центъра на София по потник, долни гащи и червило или пък fashion очила и изрусена прическа и никой, ама никой да не те прибере в лудницата за тая работа.
Не ги разбирам, очевидно, тия неща - гей-дружинката на горната снимка изглежда много добре, излъчва щастие, равноправие и любов, само аз съм се затворил в кулата на своята омраза и мразя ли, мразя, мразя ли, мразя ...
Иначе артилерийската подготовка почна още преди месец почти с обяснението колко равноправни били ония, пък колко неравноправни били тия.
Не знам, аз лично ако изглеждах като 3/4 от мъжкия състав на снимката горе и аз щях да съм педераст сигурно, но поне щях да вземам някакви мерки да не ми личи от километър и нямаше да ходя да се развявам из центъра на София и да демонстрирам какви хормонални отклонения имам.
Или пък ако бях като създанието с оранжевата фланелка и шапката на снимката вдясно, ми той и цици пуснал, и шкембак, а вземи се малко в ръце, намали junk food-а и иди на фитнес, кво ми парадираш, че са ти ограничили правата, то още малко сутиен ще ти трябва.
От година на година участниците в гей-парада все повече ги бие градушката. Гледайки снимката от лани мога само да гадая какви ще са днешните.
Май наистина не е далеч времето, когато казармата няма да е задължителна, но хомосексуализмът ... ох, само да им паднем, ще видим ние какво е да си малцинство!
Все пак има надежда в хора като тези от видеото отдолу, които все още са загубили нишките на здравия разум.


Малко момченце вика на площадката:
- Мамо, мамо, ударих се!
- Аз не съм мама, аз съм тати!
- Ъ ... дее*а и педера*ите, съвсем ме объркахте вече!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!