16 юни 2017

Живият пример Макрон

Учиндолският глупак вече почва много сериозно да ме дразни.
Не ми стигат глупостите им, не ми стига малоумния референдум за преброяване на овцете у нас (сериозна цифра се оказаха), сега вече не знам какво ще родят ония рошльовци от екипа му.
Живият пример е пред очите им: с 32% от гласовете партията на Макрон получава около 65% от местата в новия френски парламент. Ма във Франция имало 12 партии в националното им събрание!
Има. 1 от тях взема 400 места, другите 11 се вместват в останалите 177. Пълнят бройката. Те тия 177 места не на 11, и на 111 партии могат да се дадат, все тая. Партия с 32% от гласовете взема 65% от мандатите, партия с 21% взема 20-30 мандата, това ако не е абсурдно, кое е? За останалите пък да не говоря.
При едни действителни избори, на които се избират народни представители според качествата им, Цецко, Цецка, Лъчко Мозъка, Жоро Дантелата и прочие титани на мисълта ще гледат Народното събрание в най-добрия случай откъм хотел Радисън. Той Жоро Дантелата е най-пресния случай, през 2005 се кандидатира за президент (мажоритарен избор откъдето и да го погледнеш) и го биха като маче у дирек, днес какво толкова подскача за тези мажоритарни избори, като влезе в Народното събрание на гърба на ГЕРБ?
Цецко като е толкова печен що не се кандидатира в Кърджали да го видя как ще влезе Народното събрание?
Цецка в родното си село не можа да спечели на президентските избори, къде се бута и тя?
Иначе го разбирам Веселин Марешки що подкрепя законопроекта, вместо сега да мисли откъде да намери пари за да мине 4% бариера в национален мащаб (около 140 000 гласа) сега ще му трябват пари само за един избирателен район. И аз да съм, и аз ще подкрепям.
Някой седи зад учиндолския, някой му налива пари за цялата тая глупост, но лошото е, че ще го разберем кой е едва когато наистина си изберем мажоритарен парламент.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!