27 октомври 2017

А ти обичаш ли мед?

Срещат се двама приятели, които отдавна не са се виждали. Решили да отидат да се почерпят някъде. Сядат в един ресторант, поръчват си, по едно време забелязват две симпатични дами на съседна маса. Не успели да ги обсъдят като хората, когато дамите сами се приближили до тяхната маса и казали направо:
- Вижте, възрастни хора сме, знаем за какво иде реч, давайте направо да се разделим по двойки и да отиваме някъде да си прекараме времето както трябва.
Мъжете онемели от изненада и, естествено, се съгласили. 
След седмица двамата се срещат отново и единия казва:
- Нямаш си на представа какво беше, всичко беше екстра: секс цялата нощ, навсякъде - отпред, отзад, орален, анален, белезници, връзване, на кревата, на масата, под душа, абе въобще, 10 от 10! При теб как беше? 
Другият:
- Нормално.
- Е как, само нормално?
- Абе нормално си беше.
- Не ми се прави на ударен, разправяй.
- А, какво да ти разправям, взехме си такси, отиваме у тях, в някаква луксозна къща. Влизаме, тя ми казва: "Седни, ето там е бара, налей си, аз ще взема душ и идвам." Отварям бара, наливам си някакво много скъпо уиски, пийвам си, голям кеф. В един момент тя се появява в някакъв еротичен пеньоар, сяда на креслото, отмята си единия крак настрани и ме пита: "А ти обичаш ли мед?" И аз и отговарям, че обичам, така в чая, например, по лъжичка-две. В този момент тя вади иззад креслото трилитров буркан мед  и с един такъв строг глас: "Лоооорд, Лооооооооорд!" И в този момент в стаята влиза огромен мраморен дог, лигите му текат по пода. Тя бръкна в буркана, загреба малко мед и го намаза между краката си, след което каза на кучето: "Какво обича мама най-много?" Лорда се приближи към нея и започна интензивно да я облизва. На мен очите ми изхвръкнаха, а тя ми казва: "Сега е твой ред!". Аз се обърках, въртя се, чудя се как да се отърва, а тя със строгия глас: "Лоооооооорд!" и кучето почна да ръмжи към мен. И нова беше всичко.
- Е как всичко, а след това какво беше?
- Какво, какво ... Двамата с Лорд трилитровия буркан го облизахме до дъно ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!