10 юли 2015

Петък следобед


... ето аз, например, ще си взема коте. Ще го кръстя Георги, но на никого няма да кажа защо ... И ще го кастрирам ... Непременно ще го кастрирам!
****************
Женски неволи
Толкова ми се иска секс, че смятам да пусна обява във вестника не в раздел "Запознанства", а в раздел "Подарява се"
****************
Една жена отива на врачка:
- Мъжът ми постоянно пътува в командировки и ми се струва, че ми изневерява там.
Врачката дава на жената една кърпа, с вързан на възел край и една стъкленица:
- Даваш му кърпата, както е с възела, и му казваш, че като се върне, ще пуснеш тоя край с възела в стъкленицата; ако той промени цвета си, значи ти е изневерявал.
- Значи по цвета на възела ще разбера дали ми е изневерявал или не?
- Не.
- А как ще разбира изневерявал ли ми е или не?
- Ако ти каже, че е изгубил кърпата ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!