22 юли 2015

Ох, кеф ...



Аз снощният резил го чакам приблизително от година време
Кеф!
Сега им слушам мрънканията на разните му там футбалерчета и футболни ръководители от Делиормана и ... ох, музика за душата!
Разбира се, да не забравяме - хейтър съм, дребна и злобна душица съм, българи били играли ... сигурно пропускам нещо, но не съм съвсем в час с репертоара на онази патриотично настроена част от населението, която още не знае защо съдията ходи в черно и защо само вратарят може да пипа топката, но за която да не подкрепяш Лудогорец е равностойно на национално предателство и показва липса на патриотизъм.
Макар че, ако го погледне човек от друга страна, нищо сериозно не е станало - просто снощи молдовският Лудогорец отстрани българския Лудогорец. Срещнали се отборчетата на двама пишман-бизнесмени, хора с размах, които дирижират бизнеси за милиони и които разбират от всичко и по много, поритали малко топка и накрая единия продължава напред. А най-големия майтап в случая е, че Милсами ще срещне (най-вероятно) Скендербей (Албания) и победителят от този сблъсък отива в плей-офния кръг, което значи че ще играе или в ШЛ (ако победи и там), или в ЛЕ (ако загуби).
Друго си е с кренвирши
Представяте ли си, говорим за отбори от Молдова и Албания! 
Както и друг път съм казвал, за някои отбори евротурнирите завършиха още преди да са започнали. 
А аз, обещавам, да си сипя едно много голямо по случая ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!