17 декември 2016

Не сме равни

Meine kleine deutsche freunde!
Искам да ви обясня едно нещо, гледайте да ме разберете от първия път, щото с немския съм зле, пък вие с българския ...
Ако за вас Месут Йозил, Мемет Шол, Сами Кедира или пък Мирослав Клозе са германци, за нас Манго, Асан и Айшето са си цигани. Ако вашите ашладисани германци се съобразяват къде са и се мъчат да се интегрират в обществото ви, нашите ашладисани сънародници са далеч от тази мисъл. Ако вашите си плащат данъците, спазват законите и се мъчат да станат германци като вас, нашите мангали си носят циганията със себе си където и да идат и не те се съобразяват с нас, ами ние с тях. Щото иначе пристигат разни лелки от ООН, чичковци от ЕС или пък се намират разни пишман-юристи от БХК и ни обясняват, че било дискриминация и расизъм това нашето да караме циганите да си плащат и да работят, вместо да крадат и да си мислят, че тока е безплатен като въздуха. Ако не ме разбирате до тук, да ви пратим един адвокат от БХК до Германия, да видим тогава кой кого е бутнал и кой на кого е причинил страдания и дискомфорт?
Вие вашите можете да си ашладисвате, можете да си ги интегрирате и дори и в bundes mannschaft-а да си ги пуснете, ние от нашите отдавна сме вдигнали ръце. Едно време ни сочехте с пръст, че не можем да ги интегрираме, че не знам още какво си, на ви ги сега, интегрирайте ги, диференцирайте ги, каквото искате ги правете. 
Та, да не се разпростирам много, ако за вас Месут Йозил е германец, щото живее в Германия, дали сте му германски паспорт и вкарва голове за маншафта ви, наш Манго си е мангал, циганин, ром, к`вото там го наречетете и не е българин. Аз съм българин, аз работя, плащам данъци, спазвам правилата. Бай Мангал минава покрай всичко това на път за Германия, ама като го пуснете там, си кара по цигански. Ако аз съм българин по произход, Манго е българин по паспорт, но разликата между нас двамата е далеч преди паспорта.
Затова, оправяйте се с тях някак си, ние тук си имаме други проблеми, и вземете се научете да правите разлика, че и без това целия свят още си мисли, че Хитлер е германец.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!