13 декември 2013

Петък следобед

Срещат се двама приятели. Единият казва:
- Знаеш ли, аз срещнах момичето на своите мечти и ние се оженихме!
Вторият отговаря:
- Покажи ми снимка.
Първият вади фотография от портфейла си и я подава. Другият гледа, гледа и пита:
- И това е момичето на мечтите ти?
- Виждаш ли - отговаря първият - когато я срещнах бях депресиран.
*****************
Мъж влиза в аптеката и пита:
- Имате ли "Виагра" за жени или нещо подобно?
- Ние не, но може да потърсите в златарския магазин зад ъгъла.
*****************
Младеж води гаджето си на романтична вечеря - ресторант, свещи, шампанско - всичко по както си трябва. В един момент тръгва да и пълни чашата, но тя го спира:
- Ой, не ми наливай повече, че нещо става с краката ми ...
- Подгъват ли се?
- Не, разтварят се!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!