22 декември 2013

"Шок и ужас" за мен

Снощи и аз бях така. Само дето не беше в университета.
Снощи преживях своя "Шок и Ужас!". 
Снощи за пръв и последен път в живота си ходих на чалготека, и то не къде да е, а в БИАД! 
Значи, първо бях на коледното парти на фирмата, а след това решихме да идем някъде, и къде - в БИАД! Алтернативите бяха "Night flight" и пиано-бар. В "Night flight" нямаше места, а пиано-барът въобще не се разгледа като идея. 
И така се нахакахме в БИАД*!
`Баси измета има в София! `Баси мизерабълите! `Баси просташкото място! Едно на ръка, че забраната за пушене там отдавна е отменена и дрехите ми още не могат да се измиришат. Салфетките няма какво да ги коментирам, то това да ми е проблема. Не`кви протомутреси, протосиликонки, протозлатотърсачки, пък и защо прото-, направо си бяха. Нагласени, натокани, гримирани, на токчета, с тоалетите - къси поли, гримове (абе все едно гледам Мимето**) - все едно ще ходи "Оскар" да и дават. И за какво, да идеш в БИАД да меташ гюбеци на некви чалгии! Пред мен една поничка (метър и двайсе на височина и към шейсе оки живо тегло) беше полазила не`къв селски левент, цяла вечер се целуваха - ей голяма любов, голямо щастие. В съседното сепаре пък тъкмо обратното - некъв плешивеещ чичка яко беше полазил една има-няма и 20, и тя не знае каква точно иска да стане, но и май беше намерила любовта на живота си! Имаше една девойка - кожен панталон и бюстие, добре беше, 9 от 10. Цяла вечер докато танцуваше си дърпаше бюстието - бе кифло, няма да падне, а и да падне голяма работа, едни цици ще покажеш, все едно не сме виждали.
За пръв и последен ...
Мъжката част - като в селската дискотека. Фланелките с дълъг ръкав по тялото, сланините отдолу нямат значение; тесните ризки, с разкопчани копчета, ланци, дънки и чепик. Пие се уиски, то какво друго - до вчера е дънил шльокавицата на баща си и още смърди на джибри около него, ама сега по шише Jameson се поръчва. И задължително се гледа лошо, София underground!
И, ебаси, знаят текстовете на всички песни, дето се пуснаха бе! Аз си мислех, че "Тигре, тигре" и "Радка пиратка" е върха на простотията - било е едно време, днес много сме напреднали в дисциплината. А дори не знаех, че ей това е песен! Нищо, че не е чалга, и това го пуснаха, и се оказа, че селските бегове и пръчки много и се кефят! 
Шок и ужас, казах го в началото.
Единственото хубаво нещо беше, че това посещение на чалготека ми беше за последно. Заклевам се!

*Идеята за БИАД я даде колежката Гери с големите цици. Сега, нали разбирате, че нямах особен избор.
** Някой друг път ще ви разправям за Мимето, в някои среди я наричаме Цеца Величкович.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!