22 март 2015

Legalize it

Има няколко категории хора, към които не изпитвам и грам съжаление и наркоманите са една от тях.
Защото, според мен, каквото и да си говорим, наркоман се става по собствен избор. Може много да ти е тежък живота, може много да ти е кофти, ама толкова информация за вредата от наркотиците ни залива всеки ден, ежечасно, отвсякъде, че да посегнеш към дрогата и после да се жалваш, че обществото не ти помага и че те считат за боклук, и че не знам още как си се отнасяли с теб и те гледали накриво - айде, нема нужда!
За мен дрогата си е дрога, и хич въобще не ме интересува в каква доза е вредна, в каква не. 
Сега държавата  почва да си задава въпроса дали да не легализираме марихуаната за медицински нужди? Щото всичко друго сме си оправили, линейките пристигат за 10 минути, лекарствата са евтини и в изобилие, лекарите не емигрират в чужбина за по-високи заплати, това ще ни дойде малко така като бонус, като цветно петно в здравната ни система. Вярно, на някои хора и заболявания марихуаната може и да помага - колко са те у нас обаче?
Сега очаквам Сульо и Пульо да се изказват за ползите от марихуаната като лекарство, да ми се обясняват как ама тя никак не вреди, напротив, как ефекта от нея бил като от една бира, и то изветряла, и не знам какво още. Ма така било в Холандия, в Америка, не знам още къде си, научно доказано било и така нататък.
А за мен е въпрос на време до първата катастрофа, причинена от някой дрисльо, употребявал марихуана за медицински цели. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!