22 юли 2016

За оправяне на настроението

Снощи Левски игра колкото можа и каквото можа.
На тези играчи това им таванът, дали щеше да е този кръг или следващия, мисля че няма кой знае какво значение.
Навремето Наско Сираков такива изритани топки ги вземаше в центъра и след това вратарят на гостите ги вадеше от мрежата си. Сега Венци Христов се пази да го не удари топката, че сигур боли. Тоя новия, Хуан ли е, Деса ли е, не го знам какъв е, но като го гледах как се спъва в топката, ще се пребие някъде това момче!
Имаше желание за игра, имаше желание за победа, малко им трябва още, ще станат нещата. Нар е добро крило като за този отбор, Аниете навлиза във форма, Костадинов играе с желание (голям удар се оказа това момче), Прохазка си е Прохазка, играе със сърце за Левски, за Боян няма какво да говоря, спасената дузпа сама говори за себе си. Не искам слизам на нивото на Славолюб Муслин навремето, добро сме играли, али сме немали шанса, много шансове си имахме, но не си ги оползотворихме. Има го и това във футбола, не винаги по-силният печели, е португалците по терлички се изнизаха до финала преди 2 седмици, па и там не бяха по-добрият отбор, ама сега са европейски шампиони.
Та вечерта се прибирам от Герена, отворил съм прозореца да влезе въздух, карам по Ботевградско и реших да мина през Околовръстното, не ми се забиваше през циганската махала, то всичко живо, дето беше за Младост оттам щеше да мине, та в един момент пуснаха Moi Lolita на Alizee, а аз Alizee отдавна си я харесвам, и в крайна сметка живота си върви, не се е свършил света. Надух музиката, колоните почнаха да гърмят, аз си пердаша по Околовръстното и си слушам Alizee и някак ми мина, оправи ми се настроението. Искаше ми се да играем и с Абърдийн, нямаме отбор за групите на Лига Европа, но поне с Абърдийн щеше да е интересно, те тия словенчета са до там, не ги виждам по-напред, но ето го, един кръг повече от нас ще играят. 
Нищо, както и да е, станалото - станало, не можеш да го върнеш назад, та затова давам и песента на Alizee, страхотна е, за оправяне на настроението.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!