28 февруари 2022

Място за преговори

 Ако се чудите защо украинският президент Зеленски отказа да преговаря в с руснаците в Беларус - основната причина е, че Беларус предостави територията си за плацдарм на Русия за атака срещу Украйна.  

Ами търсят ме от украинска страна, няма да казвам имена, но са хора от самия връх, около Зеленски. И ме молят "Застани - буквално така казват - застани между нас с Русия! А аз  им казвам: Защо да заставам? Едната страна има какво да предложи, а другата нищо не предлага!"


А сега вижте част от интервю отпреди 2 години, в което батюшка Лукашенка се заклева, че "НИ-КОГ-ДА!" няма да допусне Беларус да стане плацдарм за атака към Украйна (прилича малко на нашето Царче и Кеворкян през 90-та година). 

Вчера въпросният сол-ташак си проведе референдум за промяна в конституцията на страната (за разлика от нашия тъпанар тоя устиска до нова конституция). Няма да се спирам на тази тема, просто след като гласува даде пространно интервю и част от въпросите, естествено, бяха свързани с войната в Украйна. И знаете ли какво каза това лайно?

Такова лайно и аз не бих искал да ми е посредник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!