21 ноември 2011

А мне бы в твои сны ...

Първо беше Прованс. Приятна песничка, много лек текст и гласа на певицата се връзва идеално с мелодията (акордеона влиза много добре) и  докато я слуша човек в главата му изниква асоциация за рускиня, бели обувки, фигурален чорапогащник и анцуг. 
Не че Елка е върха на сладоледа в новата руска музика (няма абсолютно никакво значение, че е украинка) - далече съм от тази мисъл. 
https://avatars.yandex.net/get-music-content/3346ed48.a.336848-1/m1000x1000Само че днес открих друго нейно парче, правено преди Прованс и направо онемях. Хареса ми, страшно ми хареса. А аз, като си харесам една песен, няма значение нова или стара, мога с дни да я въртя (а ако пък спомена каква песен си въртях нон-стоп миналата седмица вероятно като се върна в София ще ми отнемат българския паспорт).
Та пускам тук песента - клипче няма, само една снимка е качена с песента, но не става въпрос за гледане, а за слушане.
Просто музиката от Изтока не свършва с Алла Пугачова и Любэ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!