21 юни 2013

Петък следобед

Жената се връща вкъщи на сутринта, пияна, раздърпана, с размазано червило и разрошена коса. Мъжът и се върти около нея и нарежда:
- Ако имах пистолет, щях да те застрелям ... Ако имах нож, щях да те нарежа ...
В един момент тя се обръща към него, вдига полата, навежда се и казва:
- А ти боцкай ...
***********************
Мъж звъни на жена си:
- Къде си, миличко?
- Ами ... не знам, с колата съм, зад мен има някакъв трамвай и ме притиска постоянно и не знам какво да правя!
- Ами слез от релсите като за начало и включи навигацията.
- Не мога! Скарах се с нея и сега не си говорим!
******************
Скарах с се моя и сега седим и гледаме в различни посоки; а аз си мисля "Прегърни ме де, хайде прегърни ме, хайде де ...". След малко той се приближава, прегръща ме нежно и казва:
- Миличко, извинявай, голям съм глупак!
А аз:
- Махни си ръцете, гадино!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!