13 февруари 2014

Въпрос на гледна точка

Всичко е въпрос на гледна точка
Следейки блога ми, човек лесно може да ме определи като хомофоб. А честно казано, нямам нищо против хормонално неуравновесените ни събратя, не ми пречат - като им толкова важно да си проведат педераския парад, да си го провеждат. Дразни постоянното им мрънкане и хленчене с повод или без. Дразни постоянната им борба за/против нещо си - то не беше дискриминация, то не беше зор да си правят гей-парада, да ги наричаме "гей" вместо "педераси" и "лесбийки" и т.н., да не изпадам в подробности. И, разбира се, всеки педераст в шоу-бизнеса е ужасно талантлив само и защото е педераст, как иначе? В днешно време Чарли Чаплин би бил най-обикновен педофил (3 от 4-те му жени са малолетни или непълнолетни, когато се женят, единствено Лита Грей е на "цели" 20, но по американските закони пълнолетен си на 21), което едва ли би обяснило таланта му. А за Уди Алан нито ми се коментира, нито ме вълнува в момента.
Юзеир Юзеиров подаде документи за кандидат-президент по долни гащи. 
Гаврата с институцията обаче е нищо в сравнение с подигравката с 
"Аз съм българче", чийто турски вариант Юзеиров 
цитира пред следствието в Търговище. Нещо, което родните 
националисти проспаха.
В същото време не минавам и за националист. Ако човек се огледа, ще види че всяка страна и всеки народ са имали моменти на възходи и падения, империи са възниквали и изчезвали. Легендата за хан Кубрат и синовете му под един или друг вариант я има във фолклора и на други народи. Ние имаме своите национални герои в лицето на Левски, Ботев и Гоце Делчев, но в същото време всеки един народ също има своите национални герои, които по нищо не отстъпват на нашите. Принципно трудно разбирам хора, които се пишат за националисти, бълнуват за България на три планети и "Турците - под ножа!", но така и не се намери един да отвърти два шамара Юзеир Юзеиров, че да го научи къде и кога се ходи по долни гащи.
Не мога и да вярвам в набедени герои като ген. Христо Луков.
Но дали аз вярвам или не, това си е моя работа. Има хора които вярват, за тях това е важно. И при положение, че при нас истински фашизъм или нацизъм не е имало, при положение че хем бяхме съюзници на нацистка Германия, хем нито воювахме в Русия, нито си пратихме евреите в Освиенцим и Треблинка, не виждам защо трябва да се нарочват привържениците му за нацисти и фашисти. Не виждам защо трябва да се забранява провеждането на т.нар "Луков марш" и кметицата Фандъкова да си пише някакви евтино и леко спечелени точки за сметка на родните националисти.
Защо за едните може, а за другите - не?
Защо едното е морално, а другото не е?
Аз не съм забелязал на "Луков марш" да се разнасят знамена със свастики, ръце да се вдигат за нацистки поздрав или да се пребиват евреи и да се чупят витрини на еврейски магазини. А и колкото и да ми е неприятно да го призная, участниците в гей-парадите са много повече от рехавите редици на националистите. 
Все си мислех, че демокрацията е когато можеш да изразяваш мислите и чувствата си свободно, бе да пречиш на другите. Не виждам на кого толкова пречат националистите от "Луков марш" и не виждам в същото време кое пък му толкова стойностното на гей-парада, че всяка година се провежда без проблеми. То, май, вярно се оказа, че демокрация не когато си избираш парламент честно и свободно, а когато педерасите си провеждат гей-парад. Въпрос на гледна точка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!