13 май 2016

Петък следобед


Всички проблеми са заради жените.
Даже у жените проблемите са заради жените!
**********
Неумелото отношение с една жена може да доведе или до женитба, или до развод.
**********
- Извинете, госпожице, ще ми дадете ли номера си?
- Пишете - 088 15 20 30.
- Ъ ... ма много бързо!
- Пишете, пишете, не се притеснявайте. Ще ми звъннете довечера към 6, В 7 ще се видим да вечеряме, аз не обичам да  вечерям по-късно. Днес секс няма да правим, рано е. Вземете си повечко пари, аз обичам изисканите ястия на първа среща, нещо като крабове с шампанско например. Цветя не трябва, ще си ги спестите.
Утре ще се видим пак, тогава вече ще може и секс. Аз обичам да съм отгоре. Половин година за изясняване на отношенията стига ли ви? Аз вече няма накъде да отлагам децата, вие също. Първо ще е момче, после момиче. Аз ще напълнея, вие ще оплешивеете. Ще ви хвана с комшийката на калъп, вие ще се преместите при нея, а аз ще ви взема жилището при развода.
- Уф, кифла заспала ...
- По-добре да загубиш 2 минути, отколкото 20 години.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!