16 август 2016

Знаци

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/23/f8/4f/23f84f6fde485d2e74cdd425c5c293f5.jpg
Сутринта първо една овца не ме видя, докато пресичах кръстовище с велосипеда (аз съм направо, а тя беше на ляв завой), после един дебил също не ме видя, че съм до него и реши да завива надясно, а накрая трети дебил с варненска регистрация наби спирачки пред пешеходната пътека, която пресичах на зелен сигнал и пеша (не върху велосипеда и бутайки го) и погледна въпросително светофара с надеждата да не е зелено.
Дебили по пътищата колкото щеш, един Калашников ми трябва и ще реша много проблеми - и с престрояване, и с паркиране, и с незнание на закон и правилник, и с неспазването им.
Всичко това ми се размина, но качвайки се на велосипедната алея по бул. Копенхаген виждам на около 300 м пред мен две лелки, вървят, говорят си и си разхождат пекинеза и това всичкото върху велосипедната алея. Звънкам, звънкам, звънкам и накрая едната благоволи да ме чуе, дръпна се настрана, каза на другата "Дръпни се, че идва велосипедист" и овцата до нея направи крачка вдясно, отново върху алеята, без да погледне.
Крайният резултат - 3:1 за мен, засега.
Преди 3 години един циганин реши да изпреварва на забранен участък на пътя Елена - Велико Търново, за малко не ни затрие, беше на 17 Август.
Все около Богородица ми се случват разни работи.
Толкова много знаци в един ден, а и той още не е свършил ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!