10 ноември 2016

Страховете от червения генерал

Червен генерал президент на държавата - не допускам такава възможност!
Разговорът е - оставаме ли в ЕС и НАТО или отиваме към рязко насочване към Путин?! Ген. Радев беше кандидатура на Георги Първанов. На мен не ми е приятно, че кандидатът на БСП е най-малкото равен, с който и да е друг кандидат в държавата

Петър Москов, министър на здравеопазването в нощта на 6 ноември.

Г-н министре!
Петърчо мамин златен!
Честно казано, боли ме фара какво ти е приятно и какво не!
Това не ти е 1944 година и генерал Радев не е довчерашен партизанин и днешен новоизпечен генерал от НОВА. Генерал Радев е тръгнал президент да става, не е почнал да ви национализира фабриките и банките, нито да ви натирва в ТКЗС-та (въпреки че на теб малко гимнастика с мотиката добре ще ти се отрази).
Това не са ти 90-те години да викаш по площадите "Долу БКП!" и всички да ти пляскат само за това колко силно викаш, а ти да се оглеждаш ухилен каква умна приказка си казал. Времената на необолшевишкото "Който не е с нас е против нас!" и на примитивния антикомунизъм отминаха отдавна, май само ти не си го разбрал.
На мен не ми е приятно да давам пръстови отпечатъци като отивам в болница. Аз съм влизал в болница в Холандия и във Франция, никъде не са ми искали отпечатък. Само в родния Булгаристан.
Ето ти тема за размисъл, напъни си малко мозъчето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!