21 април 2012

Клинт, Кевин и Каспър

Тази сутрин, като се събудих, и понеже станах доста рано, си пуснах "Перфектен свят" ("A Perfect World"). 
Перфектен филм!
Гледал съм го 2-3 пъти досега, обаче днес сутринта - тихо, спокойно, навън вали дъждец, а аз си лежа и си гледам филма - неописуемо удоволствие!
Ей това е класика! Ей това са актьори - и Клинт, и Кевин, и Т.Дж. Лоутър. 
Ще ме занимавате с "Аватар" и "Титаник" - и по 20 оскара да им дадете, много ляб има да яде Камерън, докато се научи да прави филми като хората. С малко пари и с нормални сюжети. 
Ако не сте го гледали, или ако сте го гледали, но сте го забравили - гледайте го. Намерете го и го гледайте - такива филми ни правят по-добри хора.

2 коментара:

  1. Аз го знам като "Предай нататък". Наистина си струва да се гледа неведнъж! Често съм чувала хора, работещи подпомагащи професии да споменават този израз "Предай нататък" в това, което правят. Идеята са я вложили в разни техни инициативи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "Предай нататък" е отделен филм, ако не греша.

      Изтриване

За Бога, братя, коментирайте!