27 октомври 2012

Григорий Лепс - Разные люди

Днешната песен всъщност е на Coldplay, но с руски текст. Специално руският вариант е хубав, но мисля, че в случая по-силната страна е музиката.
Григорий Лепс е нещо като руски вариант на Георги Христов - съвсем сериозно го казвам. И е типично руска звезда - такъв трудно би се появил на Запад - а това го казвам в добрия смисъл на думата. Гласът му има много приятен тембър и звучи приятно (а бе всъщност понякога прекалява с виенето във високите тонове).


За днешната песен съм благодарен на Лондон ББ - най-доброто ми интернет-другарче, тя ме светна за нея.  Прати ми я преди около месец, имах достатъчно време да я въртя, да я слушам, да си я изтегля от нета и да си я завъртя на уинампа. Иначе на Лепс повече ми харесват "Водопад" и "Самый лучший ден" - особено първата, а нарочно съм подбрал концертни изпълнения, по-добри са от студийните записи.
Това, което най-много ми харесва в Лепс (без да съм му кой знае какъв фен) е, че във всяка една песен има поне едно изречение, което дава смисъл на целия текст. Или което ме кара да се позамисля малко. Така е, обичам да слушам музика, която ме кара да мисля.
Приятно слушане и се надявам да ви хареса наистина. 

1 коментар:

  1. Георги Христов не го харесвам (което е въпрос на вкус), а Григорий ме грабна с една песничка - "Она не твоя", която пее с внука на Едита Пиеха - забравих му името. Е тая в продължение на сто години беше като мумифицирана бе, не се променяше и не се променяше - за несведущите, съветска певица в супер съветски стил. Ако някой ми беше казал, че ще гледам внука и в почти гангстерски по стил клип, пък и ще ми хареса (макар и заради Лепс) - хаха - щях да му се изсмея.

    На Лепс много харесвам "Тангото", много експлозивен текст - бондовски - не, че Бонд ми е любимец, ич даже.
    http://www.youtube.com/watch?v=456NGA1jMfs&feature=relmfu

    И "Рюмка водки на столе", и "Цыганская", и още, и още ...

    ОтговорИзтриване

За Бога, братя, коментирайте!