16 октомври 2012

Фенове и кумири

Борисов и Рашидов се похвалиха със снимки с Де Ниро и Траволта ...Странни чувства за гордост и лично достойнство има българският министър на културата.
Само преди месец зае гордата поза на достоен човек, който работи, без да прави компромиси с достойнството си. 
Министър-председателят е мой началник, аз съм длъжен да му се подчинявам. Нямам никакви поводи да му се подмазвам, а трябва да му казвам: „Да, слушам, ако мога да върша работа"! За това съм се цанил, той е мой работодател. Въпреки че някои хора си уредиха живота, докато му се подмазваха, докато мен ме плюеха. 
Веждичката, 5 Септември 2012 година 
Вчера обаче реши да му тури пепел:
Джон Траволта и Робърт де Ниро си имат кумир – не кой да е, а българският премиер Бойко Борисов.
 Веждичката, 15 Октомври 2012 година
Аз Вежидчката, след първото му изявление го имах за единственото гръбначно в правителството, той се оказа като петела на тетка Цецка!
Така в скромната си визитка на футболист, художник, каратист, тенисист, пожарникар, охранител, ченге, ленторезач, генерал, кмет и министър-председател Бойко Борисов (съвсем без да иска) добави и престижното "кумир"! 
А горната снимка доби напълно завършен вид. На нея са кумир, двама идолопоклонници и един ибрикчия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!