30 януари 2013

С аромат на ягодка


Действителен случай, някъде в Русия:

Чакам, докато ми ремонтират гумата. Към сервиза се приближава "Нисан Инфинити" със спукана гума, от него излиза типична "кифла". Така и така, ако обичате, да ми оправите гумата. Както си му е редът, момчетата свалят гумата, лепят я и след като я балансират един пита: "С какво да я напомпаме?".
- А с какво можете? - пита кифлата.
В този момент момчето видимо решава да си направи майтап и казва:
- Ами въздух, но с различни аромати: на ягодка, на праскова ...
Целият сервиз започва да се подхилква, всеки си гледа работата, но слуша внимателно.
- А колко струва? - не се усеща кифлата.
- 800 рубли (около 40 лв)за четирите гуми.
Присъстващите вече едва се сдържат да не се разсмеят на глас.
- Добре, с ягодка - взема решение кифлата.
Механиците вече умират от смях, всички се смеят, или се опитват да се сдържат, но не се получава ... Гумите са напомпани с "ягодка", кифлата, с абсолютно сериозно изражение си плаща и си отива. 
След два дни пак ми се случи да съм в същия сервиз и се появява същото Инфинити, но този път от него излиза солиден мъжага и пита:
- Вие ли лепихте гумата на тази кола онзи ден?
Механиците се усещат, умълчават се, а мъжът продължава:
- Кой лепи гумата на на тази кола онзи ден?
Няма начин, трябва да се признава. Показва се собственикът на сервиза и с половин уста казва:
- Ами да ... моите механици я лепиха ...
- Значи вие сте надули гумите на жена ми с "ягодка"?
- Ами то ... такова, ...
- На ти 1 000 рубли (около 50 лв) - подава парите мъжът.
- А?! - -зяпва от изненада собственикът на сервиза.
- Три дни не съм спал от смях, на всичките си приятели го разказах - умряха да се смеят!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!