10 април 2013

Менли-мен-мен ...

Свързано изображение
Този сериал е уникален и още не мога да преживея както изгонването на Чарли Шийн, така и заместването му с онова леке, Аштън Качър. Не знам какво толкова не можаха да се разберат с Чък Лори, но от цялата тая история никой не спечели и всички изгубиха. Всъщност не, Аштън Качър спечели. Сезоните от 1-ви до 9-ти ги гледам най-редовно, а на десетия не му издържах на лигавата мутра и дебилното поведение на Аштън и нито го догледах, нито имам и намерение да го доглеждам. А и самата идея и за персонажа му, и за живота на Алан в къщата, и въобще ... не става. Насила хубост не става, като изгониха Чарли трябваше да спрат сериала - що им трябваше да се доказват, че и без него става? Не, пичове, в случая не става, съжалявам.
Абе както и да е, важното е, че освен Приятели имам още един сериал, който да преглеждам от време на време.
<

4 коментара:

  1. True story!

    Първите сезони са невероятни, и аз периодично си ги преглеждам.

    Не знам дали си гледал "The big bang theory", също е доста добър.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, аз рядко гледам сериали, но пък харесам ли си някой, няма отърване от мен.

      Изтриване
  2. Навремето го гледах. Сега ме накараха да гледам една серия от новите с Майкъл Болтън, но нещо...хммм...ми не е същата тръпка.
    И да - както казва Nomad - "Теория за големия взрив" е много добър. Шелдън просто е уникален. В една серия участва и самият Стивън Хокинг. :)

    пп. Сега ме мъчат с "Живите мъртви", но "Игра на тронове" започна и не сварвам навсякъде да огрея. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, аз казано честно, и "Отчаяни съпруги" изгледах, при това всички сезони, но не е сериал, който ще повторя. Докато Алф, Приятели и Двама мъже и половина мога да ги гледам постоянно. И затова го направих на пост - просто съсипаха страхотния сериал.

      Изтриване

За Бога, братя, коментирайте!