12 април 2013

Петък следобед

Според женските критерии, мъжете са:
  • красив и богат;
  • е ... поне е богат;
  • е ... поне е красив;
  • е, поне не пие;
  • всички останали.
**************
Училище, урок по сексуално възпитание. Учителката: 
- Деца, днес започваме да изучаваме много интересен предмет. Много момченцата ще почнат да се интересуват от момиченца, а момиченцата от момченца... 
Иванчо:
- Госпожо, а който вече е правил секс може ли да отиде да рита?
****************
Жена с претенции към мъжа си:
- Защо твоите приятели печелят повече от теб?
- Трябва да можеш да си избираш приятелите!

3 коментара:

  1. И един виц от мен - към следобедното кафе / чайче :)

    Две госпожици играят голф. Едната удря топката и с ужас вижда, как тя лети към една група мъже, играещи наблизо. Един от тях извиква, мушва си ръцете между краката, пада на земята и започва да се търкаля. Госпожицата притичва до него:
    - Моля да ме извините, аз без да искам...
    - Нищо, нищо, сега ще ми мине.
    - Дайте, да ви помогна!
    - Няма нужда, всичко е наред, ооо!
    - Аз съм доктор, мога да ви помогна!
    Девойката хваща мъжа за врата, разкопчава му колана, мушва си ръката в панталона му и започва да му масажира топките.
    - Е, как е, по-добре ли сте сега?
    - Ооо, да, наистина е много приятно, само дето палецът все още ме боли!

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам, кое ме радва повече вицовете или снимката, но във всеки случай направи следобеда ми хубав :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ми аз съм доста богат на вицове, а и редовно си опреснявам базата данни в главата.

      Изтриване

За Бога, братя, коментирайте!