03 юни 2014

Сплотяване на колектива

Тая женица май и някаква телевизионерка
се оказа, поне според колегите. Не знам, на 
мен ми хареса.
След първия тийм-билдинг с колегите, тия дни направихме ново сплотяване на колектива. 
Първо бяхме във "Веселото село" - голям ресторант, много и различни компании на масите. Минусите - чалгата доминира, а отгоре на всичко дансинга е им е много малък, което за хора с повече желание, отколкото възможности (като мен) си е бая проблем. Плюсовете - танците по масите както от страна на персонала, така и от страна на посетителите. Досега само бях чувал, а сега вече и видях с очите си жена на 40+ да се качи на масата (че отгоре на всичко и рожден ден имаше).
Ноооооооооооо по-добрата идея беше да идем в "Суингинг хол" след йеденьето и пиеньето в ресторанта. Не бях ходил там от години, поне от 6-7 - обаче изкарахме страхотно. А като бонус замъкнах (подариха ми я, не съм я откраднал!) една купичка за лед на Bushmills. Живата музика беше от две групи, първата така и не я разбрах коя е, а втората мисля че беше Пеци енд дъ Пичос (каквото и да значи това). 
Пеци енд дъ Пичос изкараха доста богат репертоар както от родни, така и от западни песни. А на мен алкохолът ми дойде в достатъчно количество още от ресторанта, но с неоценимата помощ на 2 големи Bushmills като се отпуснах и аз да пея, ела да гледаш (при пеенето също желанието надхвърля значително възможностите ми).
А бе въобще, мно`о яко си изкарах с колегите, от години не бях го правил (то и къде, с работническата класа по обектите?), много се накефих.
Накрая пускам едно доста любителско видео на Пеци енд дъ Пичос, кавър на Металика, като предварително се извинявам за лошото качество.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!