15 април 2016

Петък следобед


Разлики между жените и мъжете:
  1. Ако мъжът претендира на това, на което не може да разчита, то след известно време разбира, че няма да го получи. Ако жената претендира за нещо, на което не може да разчита, тя след време разбира, че известно време го е имала.
  2. Ако мъжът започне да иска прекалено много, значи се надява да получи това; ако жената започне да иска прекалено много, значи е разбрала, че нищо няма да получи.
  3. Смята се, че инициативата за запознанството проявява мъжът. Смята се, че инициативата за раздялата е на жената.
  4. Жената трудно се примирява с мисълта, че мъжът не е такъв, какъвто тя иска, а мъжът - с мисълта, че жената не е такава, каквато му се струва.
  5. Жената гледа към тавана и вижда "тавана" в отношенията, а мъжът гледа на жената и се учудва, когато се допре до тавана.
************************
Играем на покер със събличане и вече 3 часа съм готова да се съблека.
Ама като ми върви една карта ...
************************
Страшно.
Скоро ще се роди бебето. 
Ръцете ми се тресат, гърбът ми е мокър от пот, краката са като памучни.
А жена ми си седи спокойно и си играе на телефона ...
************************
Момичета, запомнете: по-добре да си разпусната, отколкото задръстена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!