13 април 2011

Полезният расизъм - безплатни презервативи и кастриране

Американското решение
Преди доста години излизаше вестник "Стандарт Weekend", първообраз на днешния "Уикенд". В смисъл, имаше си жълтичко, но като цяло беше вестник за уикенда - имаше и сериозна информация и интервюта в него. Та там четох (било е някъде 1991/92 година), че в средата на 50-те години властите в Швеция били провели тайно от населението си медицинско кастриране на шведите с тъмни черти за сметка на светлокосите и светлооките. Кастрирането се състояло под формата на "лечение" - инжектиране на разни вещества главно в жените. За това хората разбрали в средата на 80-те години на предния век и се вдигнал някакъв страхотен скандал.
Не се наемам да твърдя, че е истина, сами виждате откъде ми е информацията и колко чини.
Само че, ако е вярна ... е, днес всеки човек, като чуе "швед", Швеция и "шведка" си представя високи, синеоки и руси хора - като тези на снимката. Е, има и изключения като Мартин Далин и Херник Ларсон, но за тях си има обяснения. Така че, ако случайно от вестник "Стандарт Weekend" не са си изсмукали въпросната информация от пръстите (което е доста вероятно) само и само да си запълнят страниците, медицинският експеримент е бил оправдан от днешна гледна точка - има изобилие от високи, синеоки и руси шведи и шведки (и една от тях работи на летището на Копенхаген, продава сувенири).
Защо го правя това въведение?
Днес се разхождахме из Сандански - в хотела се настани някакво "Зелено" училище и малките чудовища ползват басейна от 10 до 12 на обед. Така че вместо да се блъскаме с тях, излизаме да се разходим из града. 
Трябва да спомена, че вица за анцуга в Перник важи с пълна сила и за Сандански. Местните умират да се разхождат по Главната по анцуг - анцузите са навсякъде, Адидас, Пума, куча марка, но да е анцуг. Гаджето ти/жена ти може да се е барнала и да е с нещо по-официално - няма значение, ти си с новия си анцуг... Не, не се връщаш от тренировка, не си ходил да въртиш обиколки в парка или на стадиона... Жените също са с анцуг. 
Малко ГМО шведки
Та разхождаме се из Сандански, карахме водно колело, и на връщане Симеончо решава, че "...искам на Замъка" (надуваем Замък - пързалка). Добре, отиваме на Замъка, плащам и сядам отстрани. По едно време идват и други деца, замъка става леко пренаселен и в един момент жена ми ми казва: "Я виж какво става, май се сби с някакво друго дете." - което ме изненада, досега Симеончо никога не е правил проблеми, обикновено отстъпва.
Отивам близо до замъка и започвам да наблюдавам. Набива ми се в очи циганка в марков розов ... да, правилно, анцуг. Адидас. Та тя подвиква на някакво момиче на пързалката на видима възраст 10-11 години (направо мома за женене при тия) да разтърве децата. Кои деца? А, да - някакво цигане се хили нагло и посяга към Симеончо, приятелчето му също посяга. Симеон не им остава длъжен, пуска се по пързалката и отива да се качва, ония също се пускат, настигат го на стълбата и пак го удрят. Казвам на циганката: "Спри ги, кажи им да престанат!" и в този момент наглото цигане изпреварва сина ми на стълбата към върха на пързалката, обръща се и му казва: "Олигофрен!". Симеон дори не знае, че съществува такава дума, да не говорим, че не може да я каже. Другарчето на цигането удря Симеон по гърба за последно, също го изпреварва. Мангустата в розовия анцуг се прави, че не ме чува и не разбира български. А, тая нЕма `а стане така. 
Наглото цигане се пуска, минава покрай мен, аз го хващам и му казвам: "Престани, защото ще те извадя от Замъка". Не го удрям, аз моето дете не мога да ударя, какво остава за чуждо. Очевидно съм постигнал целта си - малкото мангалче не е очаквало, че някой ще му се скара, панира се и зарева (не се хваля, че съм го разревал, аз не очаквах чак такъв ефект). Изрусената манекенка на Адидас ми казва: "Не го бий бе, знаеш ли кой е баща му?" 
В този момент се приближава някакъв Кондьо с бебе на ръце, гледа лошо и пита: "Какво става?"
"Нищо не става - отговарям - просто казах на вашето дете да престане. Няма да търпя двамата да бият сина ми и да се хилят."
"Проблем ли има?" - продължава Кондьо-то.
"Не, няма проблем... Вие виждате ли проблем?" - отговарям.
В този момент розовоанцузестата мангалка пак се обажда: "Знаеш ли кой е баща му?" 
"А знаеш ли кой съм аз?" - отговарям и и до тук с това кой е бащата на цигането. После се усетих, че може да ме е питала от любопитство, в смисъл, че и тя самата не знае и пита - изглеждам умен и може и да зная.
Приближава трети представител на малцинствата - циганка на видима възраст към 45 - 50, вероятно баба или по-вероятно прабаба на наглото чааве - и тя в анцуг, ама нейния не е Адидас. И тя там нещо видяла, недовидяла, ама Симеон е виновен, че той пръв е почнал. 
А аз всеки един момент очаквам Кондьо да остави бебето настрана и да стане мелето. Видимо това не става (все пак не съм 60 кила с мокри дрехи), така че дърпам Симеончо и си тръгваме. По пътя малцинственото стадо ни изпреварва - все тая, в различни посоки сме в живота.
Та ... все си мисля, че това за Швеция дори да е измишльотина, не е късно да се въведе подобна практика в България. Първо с раздаване на презервативи, а ако не помага - инжекции или директно кръц-кръц. И не защото съм се сблъскал с циганите, а с наглостта, простотията и липсата на възпитание. Че какво друго да искам за хора, чието 4-годишно отроче нарече сина ми "Олигофрен", и което най-нагло си позволява да посяга на други деца и да се хили на постъпката си. А грижовната родителка отстрани само да подвиква "Ама разтърви ги, ама недейте така!". Това, че са цигани, в случая е на втора линия. И че понеже бащата (или поне оня, дето си мисли, че е бащата) на цигането е някакъв местен цигански барон на малкото нагло мангалче всичко му е позволено, щото "...знаеш ли кой е баща му?"
Тия един ден порастват. Женят се и се размножават. Купуват си коли и ги карат със 150 при ограничение 90. Паркират по тротоарите, щото така им харесва. Люпят си семките, хвърлят си фасовете на улицата. Дънят чалга в 2 през нощта, а съседите им да го духат. Държавата е длъжна да им осигури работа, да им изкупи тютюна, да им плати лекаря. Строят си хотелите там, където преди 7 века е имало крепост, църква или училище и дори ги разкарват тия камънаци, че им пречат. И никой не очаква от тях да ми цитират Гьоте или Вапцаров, но поне да научат, че колкото и голяма риба да си, винаги има по-голяма риба от теб в реката.
Затова - безплатни презервативи и кастриране за такива. И няма "Не искам!" - за общо добро е.

3 коментара:

  1. не мога да изразя с думи колко ме изкефи този пост! подкрепям!

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси ... освен да пишем на Министерския съвет да дотират презервативите и да ги раздават сутрин на чистотата, те ще го играят дистрибутори. Да не прибягваме до кръц-кръц още от първия ден.

    ОтговорИзтриване
  3. не мисля, че кондомите ще свършат работа, най-малкото ниската сексуална култура работи срещу нас :D
    после е любоФта на сиганина към наследниците - колкото повече, толкова повече

    ОтговорИзтриване

За Бога, братя, коментирайте!