08 май 2013

Туй черното негър ...

Манго и Айшето тръгнали на море с нощния влак. Качили се вечерта на Централна гара, харесали си купе, само те са в него - дръпнали  завеските, събрали седалките, събули се, качили краката и чакали да тръгне влака. И таман тръгнали, вратата на купето се отваря и на входа застава един огромен, мускулест и космат негър. Застава на вратата и мести погледа си от Манго върху Айшето и от Айшето върху Манго. Манго веднага свалил краката си, обул си джапанките, лекичко се преместил на съседната седалка, после още малко, още малко, лекичко така и в един момент се изсулил покрай негъра и дим да го няма. Отишъл във вагон-ресторанта и цяла нощ бирички, кебапчета - къде купувал, къде дояждал. 
На сутринта влака спира на гара Варна и Манго тръгнал да търси Айшето. Тук Айшето, там Айшето - хората слизат, нея я няма. По едно време Айшето се показала на вратата на вагона, огледала се, видяла го, слязла много внимателно и много, ама много бавно тръгнала към него. Срещнали се и Манго попитал:
- Вай, Айше, какво стана?
- Вай, Манго-о-о-о, туй черното негър цяла нощ ми го слагал. Отпред слагал, отзад слагал, в устата слагал, в носа слагал, в ушите слагал - навсякъде слагал, цяла нощ ми го слагал!
- Тъй, тъй, Айше! Аз само кат` го видял си казал: "Ба, тоз ши *бе някой!"

1 коментар:

  1. Вървели двама полярни изследователи из ледовете на северния полюс и спорели оживено. По едно време видели някакъв ескимос и се завтекли към него. - Чакай да ти зададем въпрос. Ти бял човек виждал ли си? - Да, нали вие сте бели. - А черен човек виждал ли си? - Да, само веднъж но съм виждал. - А бял отпред и черен отзад ...виждал ли си? Ескимоса се замислил малко и отговорил отрицателно. - Видя ли, бе? Аз като ти разправям, че сме чукали пингвин ти не ми вярваш.

    ОтговорИзтриване

За Бога, братя, коментирайте!