10 май 2013

Петък следобед

Той беше много скромен младеж. Толкова скромен, че жените разбираха, че е имал оргазъм от втората чертичка на теста ...
******************
Момиче разказва на приятелката си:
- Когато бях на 14, тате ми подари 14 лв ... Когато бях на 15, тате ми подари 15 лв ... Утре ставам на 16 и не знам откъде да намеря 500 лв за аборт!
******************
Малко момиченце се прибира вкъщи и от вратата вика на майка си:
- А аз знам как се появяват децата у майките!
Майката, с изумление и любопитство и казва:
- Така ли? Я ми разкажи и на мен!
- Ами мъжът и жената се затварят в спалнята, събличат се голи, пишката на мъжа се изправя и надебелява, жената застава на колене и мъжът си пъха пишката в устата на жената. След това пишката пръска в устата и така мама има ново бебе!
Майката погладила дъщеря си по главата и с усмивка и казала:
- Не, миличко, така мама получава не ново бебе, а нов Мерцедес!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!