11 януари 2016

Dear Mrs. Jones

Стара история от нета.
Една учителка помолила децата да нарисуват какви искат да станат, когато порастнат. 
Едно от децата нарисувало рисунката вдясно. 
По-късно майката изпратила на учителката следната бележка:

"Скъпа Мисис Джоунс,
Искам да изясня че не съм, нито някога съм била стриптизьорка.
Аз работя в Хоум Депо и казах на дъщеря си колко натоварена беше седмицата преди снежната буря да ни удари. Аз и казах, че ние продадохме всяка налична лопата за сняг, която имахме, и накрая аз намерих още една останала в склада и че няколко човека се сбиха за това кой да я купи. Нейната рисунка не ме показва като танцьорка на пилон. Тя трябва да ме изобразява продавайки последната ни лопата, която имахме в Хоум Депо.
Отсега нататък аз ще помня да проверявам нейното домашно по-грижливо преди училище. 

Искрено Ваша,
Мисис Смит"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!