07 март 2013

Вася Обломов - Поганенький у нас народ

Вася Обломов от 3 месеца има нов албум - "Стабильность"

С дуетите си с Ксения Собчак и Леонид Парфьонов Вася определено взема страната на руската опозиция срещу Путин. Мен това не ме вълнува особено - кой и как управлява в Русия решават руснаците, не аз. Дали  ще е Путин, Мутин, Медведев или Зюганов - аз своето мнение по въпроса съм го казал когато и където съм намерил за добре. Ама не това е същественото.
Работата е там, че макар текстовете на Вася да се отнасят за Русия и руснаците, всъщност ама mot-a-mot са си за България и българите. Особено на фона на последните събития у нас. Който има желание, може да прослуша поставените линкове, а и двата албума се намират много лесно за сваляне в нета. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!