13 март 2017

Хормонален шок

Засега нещата са близо до това ...
В събота Симеончо беше на рожден ден на един негов съученик.
Момченцето си пада леко гъзарче - няма и 10, обаче има ли случай гледа да се барне (в училище ходят с униформа, но на рождени дни са ризки, прически, гел), от първи клас си харесва разни съученички, редовно чуваме истории за картички, валентинки, обяснения в любов - не че му се е отворил парашута на тази възраст де (надявам се!!!), но отрано се ориентира. Онзи ден на 8-ми март дори подарил на всяка съученичка цвете.
Не че има лошо в това, ма май е избързал с 3-4 години с тия неща. Или не е?
Та въпросния съученик, имена няма да цитирам, празнува рождения си ден в един от столичните мол-ове, поканил е десетина деца от класа в тамошния Playground, част от поканените са момичета (естествено онези, които си е харесал, няма лошо - и аз да бях, и аз щях да постъпя така) и които минават за красавиците в класа, поне по думите на Симеончо. Да си загражда някоя ли се опитва (рожденикът), да си маркира територия ли - не знам, то си е негова работа, а и не ми е тема на поста.
Отивам да взема Симеончо обаче и преживявам абсолютен шок: двете красавици на класа са заформили негърски дупета, ама точно като негърките на Мартиника - кръгли и изпъкнали. И най-лошото е, че отсега се залагат едни целулитни бомби да цъкат, това са деца на 9-10 години. А едната, с риск да ме обвини някой в педофилия, май е започнала да развива и вторичните си полови белези, ако ме разбирате. На едното момиченце есента му бяхме на рождения ден, майката я огледах тогава, толкова е кльощава, че няма накъде, нито целулит има, нито шкембе, две деца е раждала, то няма годините да и дадеш, да не говорим за децата да и броиш. И малката тогава не ми направи впечатление нещо на слонче, откъде ги качи тия килограми за половин година?
... с тенденция да станат като това.
Я в ахуе, както казват руснаците. Думите не стигат да опиша, сериозно ви казвам. То не ми е на мен работа, децата си имат родители, те ще си им берат гайлето тепърва, ама тая работа с хормоните в пилешкото месо като нищо ще се окаже не 100, а 1000 % истина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!