08 юли 2020

Black wives fatter

Я поперхнулся чаем...
Расовите болежки на черните взеха да ми идват в повече. 
Аман вече!
То не беше да им викат "негри", че било обидно, па производните им, па "чернилки", "сажди" и какво ли още не.
Много хубав филм е "Скрити белези" с Антъни Хопкинс и Уентуърт Милър, ама едва ли някой от ония, дето бутат статуи и грабят магазини в момента го е гледал.
Въобще, писна ми секви вмирисани черняци да ми обясняват колко съм ги обиждал аз, белият човек. Аз все повече се убеждавам, че расизмът е нещо, което не бива да се зачерква с лека ръка, има си причини за това.
А колкото до снимката ... Преди години от Литва попаднах на Мартиника. Докато литовските жени не знаеха какво е целулит, негърките на Карибите го бяха измислили. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!