28 октомври 2013

Лошо, Седларов, лошо!

Вечерям. Уморен съм от работния ден, първи след смяната на времето и съм пуснал телевизора за фон. Вървят новините и основната новина е (естествено, че как иначе?) окупацията на университетите. 
Студентка от НАТФИЗ  (гледайте от 6:22) ражда безумната мисъл, че "студентите и академичната общност са хората, които създават новите социални процеси и социалната промяна". Да му се не види, мислех че съм аз, работещият, плащащият данъци!
Друга девойка от Велико Търново изразява някаква позиция, не разбрах в подкрепа на окупацията или против нея, но едва не ме задавя с изречението, че "... ние сме за оставката на всички парламентарни и извънпарламентарни партии!". Баси, да те хранят майка ти и баща ти 5 години и накрая да изръсиш подобна глупост пред цяла България! 
Хептен не ми се връзва 200 човека да говорят и вземат решение от името на 20 000 (както е в СУ). Нито пък ония, дето влизат с 3 минус в университетите да ми обясняват как те били създавали "новите социални процеси". Ще създаваш миличко, чак когато си вземеш дипломката и малко така те поочука живота, като ти светне, че в реалността две и две рядко прави четири, а в България - никога. 
Кофти работа си отварят тия за сесията след няколко месеца, май ...
После се замислих какво бъдеще ни чака. Все ме питат приятели и познати що съм се върнал - ей сега верно се уплаших! Не за друго, ама тия тъпанарчета след някоя и друга година ще завършат, диплома ще вземат, и по фирмите ще тръгнат работа да искат, и хората ще лекуват, и децата ни ще учат! То на две магарета сено не може да раздели; мисли си, че щом иска нещо, правото е негово; законът му е врата у поле и ако не му уйдисваш на акъла, си провокатор и комунист!
Лошо, гражданино Седларов, лошо - дето викаше Илийката Буревестников...

4 коментара:

  1. Лошо, Седларов, лошо. Четири месеца триста души, някои от които с по не знам колко образования се водят, не могат да отговорят на елементарен въпрос - кой предложи Делян Пеевски.
    Ти си тръгнал от децата голям акъл да искаш. Какъвто пример им давате, такива ще излизат те. Уви.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То кой предложи Пеевски вече го коментирах, едва ли това е най-важният въпрос у нас в момента. Пеевски преди това е депутат, и то втори мандат вече, и на никой от протестиращите не му направи впечатление тогава. Тия хора по улиците, протестиращите, не са наясно с елементарни неща от рода на "как функционира държавата", връзките между институциите - затова и исканията им са неадекватни и неясни. Нещо повече - искат законност и прозрачност, а в същото време, типично по седесарски, действат на принципа "Само ние сме прави!" и "Който не е с нас е против нас!". Трудно ми е да повярвам, че 200 човека, и то първокурсници представляват 20 000 студенти от целия СУ -просто наблюдаваме една хунвейбинщина. Ако 2-3000 нормални студенти, които не искат да им се пречи на учебния процес се вдигнат и отидат да им разритат хипарското сборище в университета въобще няма да ме занимават в новините с "Окупация: ден 6". Но както и друг път съм казвал, българинът е овца.

      Изтриване
  2. Дивотии. Нека децата си вземат изпита на живота, ученето няма да избяга. Мисля, че много добре го разбираш, просто не искаш да го кажеш на глас.

    ОтговорИзтриване
  3. Да, да - като свършат нормалните аргументи (дето ги няма в случая) и се почва с "университета на живота". Дето учат 50 човека да правят каквото си искат и да се налагат на мнозинството, щото им бил нарушен вътрешният мир.

    ОтговорИзтриване

За Бога, братя, коментирайте!