16 декември 2014

Късмети


В последните години много внимавам какво си пожелавам за Коледа.
Преди години ми се падна "Нова работа", то беше баш като ни удари кризата през 2008 и в 2009 смених 3 работни места и накрая ми се обадиха от 4-та фирма, и като ме попитаха кога мога да почна при тях (беше в началото на Ноември) ги отрязах: след Нова година! Ма няма не искам, ма няма "не може ли?" - Януари и толкоз, аз няма само работи да сменям?
На следващата Коледа, през 2010 ми се паднаха парите, в края на 2011 ОКЗ фалира и скоро след това минах на договор с МАН Дизел и цял живот ще помня тези 17 заплати, които взех от тях. 
А онзи ден на коледното парти раздаваха баници с късмети и на мен ми се падна ей това на снимката.
Господ наистина си знае работата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!