25 януари 2015

Творчески планове

И така ги гледам, и иначе - бяха двама педераси и си останаха двама педераси.

Не са ми харесвали никога, съответно никога не съм ги слушал и, в интерес на истината, не са ми пречили. 

Обаче, у нас за 20 години като кажеш "Авеню" и веднага се сещаш за великата им песен "Бягство" и за 20 години като стане въпрос за "Авеню" се говори само за това, каква велика песен са направили. В тия 20 години творческият им процес се свежда до това да ни обясняват каква велика песен е "Бягство" и евентуално някой кавър да и запишат през 2-3 години.

Не ги разбирам нещо талантите у нас.

В същото време, до колкото разбирам и двамата си имат своите кариери далече от музиката - единия икономист, другия адвокат, и до колкото подразбирам, доста добре се справят там.

Сега, пичове - или пеете като останалите, или сте си там успешни юрист и икономист. Иначе, на ви Парис Хилтън, момичето се чуди к`во да си прави парите - и на певица се прави, и за актриса се пробва, и нищо не излезе от нея, пак си е същата кръгла нула кифла. 

И никой не се намери за 20 години да им каже на тия двамата: "Младежи, песничката ви не е кой знае какво и за капак един малоумен припев там го въртите до втръсване, "Зайченцето бяло" не звучи толкова умряло!". И `аре не ми говорете колко са ви ощетени авторските права от кафенета, бензиностанции и youtube, щот` на 2 песни на кръст какви авторски права ви гонят; ако трябва да се храните от тях, съвсем сте отекли! Къде ли бях чел, че от 1 долар, платен за авторски права, певецът вземал 12 цента, останалото отивало в джобовете на продуценти и данъчни?

Така че аре по-кротко.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!