01 април 2016

Петък следобед

Разлики между жените и мъжете:

  1. Ако мъжът си мисли, че използва жената, значи тя умело го използва. Ако жената е решила, че тя използва мъжа, значи тя е нормална жена.
  2. Жената винаги знае какво иска, но никога не го казва. Мъжът постоянно говори за това, но рядко знае какво иска.
  3. Когато жената пита мъжа "На колко години си?", всъщност има предвид "Колко ми остава?"; когато мъжът пита жената "На колко години си?", всъщност има предвид "Колко съм пропуснал?".
  4. Когато жената пита мъжа "Как мислиш, на колко години съм?" има предвид "Колко съм пропуснала?", а когато мъжът пита жената "Как мислиш, на колко години съм?", всъщност пита "Ще ми простиш ли, че закъснях?".
  5. Не се натъжавай, че ще го забравиш - той ще те запомни завинаги. Не се ядосвай, че не можеш да я забравиш, тя вече те е забравила.
*************************
"На какво се смеете вие там, а? Я дайте заедно да се посмеем!" - след тези думи у директора на нашето училище се появи наркозависимост.
*************************
- Тате, изгубих си хапчетата! Едни такива, синички, виждал ли си ги?
- Сине, имаме по-сериозен проблем!
- Какъв?
- В кухнята има дракон!
*************************
Технически университет, първи курс, упражнение по механика.
Лекторът:
- И така, колеги, да решим следната задача: На нишка виси диск. Куршум го пробива по права линия, като преминава през него и продължава нататък, губейки половината от скоростта си. Да се намери ъгълът φ, на който се отклонява диска".
В този момент се обажда колежка, която е завършила хуманитарна гимназия:
- А няма ли задачи за катерички и орехчета?
- Разбира се, колежке. И така, колеги, пишете: На нишка виси катеричка. Куршум я пробива по права линия ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!